Gepubliceerde artikelen

Help het noord-nederlands trein & tram museum door de corona crisis - april 16, 2020

Help het noord-nederlands trein & tram museum door de corona crisis

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized op april 16, 2020.

Spoorwegmuseum start inzamelingsactie ‘coronagift’

Door de corona-crisis hebben veel organisaties het zwaar te verduren. Dat geldt zeker voor de culturele sector. En daarmee ook voor het Noord-Nederlands Trein & Tram Museum in Zuidbroek.
Doordat het museum al enkele weken haar deuren gesloten moet houden, komen er geen bezoekers. Daarnaast zijn ook alle arrangementen en boekingen geannuleerd. Daarentegen lopen de vaste kosten gewoon door.
Het Noord-Nederlands Trein & Tram Museum is een 100% vrijwilligersorganisatie zonder winstoogmerk, dat bovendien door de belastingdienst als Algemeen Nut Beogende Instelling is bestempeld.
Om de financiën gezond te houden heeft het stichtingsbestuur de actie ‘coronagift’ opgezet, waarbij een beroep wordt gedaan op het publiek en toekomstige bezoekers.

Via www.nnttm.nl/coronagift kunnen bedrijven en particulieren een vrijwillige donatie aan het NNTTM doen.
Als tegenprestatie ontvangen de deelnemers toegangskaarten voor het museum.